مس

قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۲ مهر ماه، با ۲۷ دلار کاهش قیمت نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، به روند کاهشی خود ادامه داد و کمترین قیمت در ۳۱ روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۱۲ مهر ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش ۲۷ دلاری، ۰.۵ درصد افت نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۱ مهر ماه داشت و به پنج هزار و ۵۹۹ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز جمعه نسبت به هفته گذشته با افت دو درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۱۲ مهر ماه، با افت ۰.۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با کاهش ۲۲ دلاری از پنج هزار و ۶۵۷ دلار در روز پنج‌شنبه به پنج هزار و ۶۳۵ دلار رسیده است. قیمت سه ماهه فلز سرخ در روز جمعه، ۱.۹ درصد افت را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده، این فلز با کاهش ۲۷ دلاری در روز ۱۲ مهر ماه، کمترین قیمت ۳۱ روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۲ مهر ماه، با کاهش یک هزار و ۸۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۹۰ هزار و ۲۵۰ تن به سطح ۲۸۸ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر بیانگر این است که در روز جمعه ۱۲ مهر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش ۵ دلار بر تنی نسبت به روز پنج‌شنبه همراه بود و با این میزان کاهش به ۳۶ دلار بر تن رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها