سهام

در سال ۲۰۱۹ ارزش بازار گزارش های تحلیلی و داده‌های بخش کالایی و انرژی حدود ۶ درصد رشد خواهد کرد.

به گزارش اختصاصی «کالاخبر» براساس اعلام شرکت مشاوره بین‌المللی برتون-تیلور، به دلیل افزایش تقاضای بازارها و سرمایه‌گذاران جهانی و نیاز به اطلاعات بیشتر درباره بازارهای انرژی و کالایی، پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار گزارش‌های تحلیلی و آماری در سال ۲۰۱۹ با ۵.۹ درصد رشد نسبت به سال قبل روبه‌رو شود. انتظار می‌رود ارزش کل این بازار تا پایان سال به بیش از ۳ میلیارد دلار برسد.

بر اساس تازه‌ترین گزارش برتون-تیلور که ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) منتشر شد، بزرگترین ارائه‌کنندگان آمار، اطلاعات و گزارش‌های تحلیلی در حوزه‌های کالاها و بازار انرژی عبارتند از پلاتس، رفینیتیو، بلومبرگ و آرگوس مدیا. این ۴ شرکت حدود دوسوم بازار داده‌ها و تحلیل‌های کالایی را در اختیار دارند.

این گزارش نشان می‌دهد، پلاتس با ۲۸.۱ درصد بیشترین سهم را از درآمدهای این بازار در اختیار دارد. پس از آن، رفینیتو با ۱۶ درصد، بلومبرگ با ۱۱.۸ درصد و آرگوس مدیا با ۹.۱ درصد جایگاه دوم تا چهارم را در دست دارند. فروشندگان اطلاعات و گزارش‌های تحلیلی با ادامه روند ۵ سال گذشته در سال ۲۰۱۹ نیز همچنان بر کسب اطلاعات ارزشمند تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، تجزیه و تحلیل تحولات جهانی، پیش‌بینی روندهای احتمالی و تولید داده‌های قابل اتکا متمرکز هستند. از نظر منطقه‌ای نیز، شرکت‌های آسیایی با ۶.۳ درصد بیشترین رشد هزینه‌ای را بابت خرید این گزارش‌های تحلیلی شاهد خواهند بود. انتظار می‌رود، پس از آسیا، قاره آمریکا با ۵.۸ درصد و منطقه اروپا-خاورمیانه-آفریقا با ۵.۷ درصد بیشترین رشد هزینه را در این زمینه داشته باشند.

«جنیفر میلتون» تحلیلگر موسسه برتون-تیلور در این باره گفت: «گستردگی داده‌های مختلف به فروشندگان گزارش‌های تحلیلی و اطلاعات این امکان را می‌دهد تا پاسخگوی تقاضای رو به رشد مشتریان برای تحلیل‌های پیشرفته در بخش‌های کالا و انرژی باشند.»

گزارش‌های تحلیلی حاوی آمار و اطلاعات و پیش‌بینی‌های قابل اعتماد از جمله ابزارهای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حرفه‌ای در بازارهای کالا و انرژی به شمار می‌روند. اهمیت این گزارش‌ها به حدی است که دولت‌ها نیز برای تصمیم‌گیری درباره صادرات یا واردات کالاها، از آنها استفاده می‌کنند.

منبع: prnewswire

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها