چین

سهام آمریکا و یوآن چین علیرغم اینکه هنوز بازارهای آمریکا باز نشده‌اند، با انتشار گزارشی از این که چین برای توافق تجاری گسترده با ترامپ بیش از پیش بی‌میل شده است، افت کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از بلومبرگ انگلیسی، صبح دوشنبه، در حالی که هنوز بازارهای آمریکا باز نشده‌اند، با انتشار گزارشی از این که چین برای توافق تجاری گسترده با ترامپ، بیش از پیش بی‌میل شده است، سهام آمریکا و یوآن چین افت کردند، در حالی که قیمت اوراق خزانه‌داری بالا رفت.

مقامات ارشد چین می‌گویند طیف موضوعات تجاری‌ای که آنها تمایل دارند در مورد آنها مذاکرده کنند، به شدت محدود شده است.

اس‌اندپی۵۰۰ با باز شدن بورس لندن ۰.۴ درصد افت کرد. شاخص یورو استاکس۵۰ توانست ۰.۱ درصد بالا برود.

گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که شاخص نیکی ژاپن هم ۰.۱۶ درصد افت کرده است و نتوانست از رشد روز جمعه وال‌استریت سود ببرد. روز جمعه، سهام وال‌استریت پس از گزارش اشتغال آمریکا، که اضطراب بازار را کاهش داد، جهش کردند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۱۶ درصد بالا رفت، در حالی که شاخص سی‌ان‌بی‌سی۱۰۰ آسیا ۰.۰۸ درصد پایین آمد.  کوسپی کره‌جنوبی با رشد جزئی ۰.۰۵ درصدی روبرو شد، در حالی که ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۷۱ درصد رشد کرد.  

در بازار ارز، ین در برابر دلار نرخ خود را ۰.۱ درصد تقویت کرد و به ۱۰۶.۸۸ واحد رساند.  یوآن چین ۰.۲ درصد در برابر دلار افت کرد و به نرخ برابری ۷.۱۲۷۵ رسید.

با بالا رفتن قیمت اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا، سود آنها به ۱.۵۲ درصد کاهش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها