• ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر: 3322
عکس-شاخص-تحلیل.png

در تحلیل قبلی معاملات آتی سکه برای تحویل دی ماه، شاهد دو سناریو بودیم که سناریو کاهشی عملی شد و در حال حاضر در ادامه تحلیل قبلی لازم شد سناریوهایی را ارائه دهیم.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، آتی سکه تحویل دی ماه همچنان بعد از صعود شدیدی که انجام داد، مثل هفته گذشته در حال انجام یک حرکت نزولی می باشد. اما به سراغ سناریوهای پیش روی این سررسید میرویم تا ببینیم در صورت بروز حالات مختلف چه اتفاقاتی رخ خواهند داد.

سناریو صعودی:

آتی سکه تحویل دی ۹۵ همچنان در حال افت قیمت در قالب یک حرکت کانالیزه است. روی سطح قیمتی ۱۱۰۲۰۰۰ که یک منطقه COP می باشد، تا به حال دوبار حمایت شده است و به در عین حال به الگوی پرچم مشکوک هستیم. اما فعلا دلیلی مبنی بر صعود بیشتر قیمت دیده نمی شود و باید منتظر بمانیم.

در صورتی سطح قیمتی ۱۱۱۲۰۰۰ در سکه دی ماه شکسته شود، به معنای شکست کانال (یا همان پرچم) می باشد که با شکست سوئینگ قبلی همراه شده و احتمال تغییر روند را بسیار بیشتر خواهد کرد. در این صورت اهداف ۱۱۲۱۰۰۰، ۱۱۲۵۰۰۰ و ۱۱۳۴۰۰۰ را برای سناریوی صعودی مدنظر خواهیم داشت. واضح است که اهدافی نیز در بین مسیر وجود خواهند داشت اما این سه عدد، اهداف اصلی و مهم می باشند.

سناریو نزولی:

همانطور که گفتیم، سطح قیمتی ۱۱۰۲۰۰۰ برای آتی سکه تحویل دی ۹۵ مهم می باشد. اما در صورتی که این سطح حمایتی از دست برود، سطح قیمتی ۱۰۹۴۰۰۰، ۱۰۸۷۰۰۰ و ۱۰۷۸۰۰۰ اهداف حرکت نزولی خواهند بود.

منبع: طلاچارت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها