بورس کالا

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، طی مهر ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۹ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به ماه ماقبل رشد ۶ درصدی را در ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»، طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۰ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۲۹۴ هزار و ۳۰۲ تن انواع قیر، ۳۱۵ هزار و ۲۴۶ تن انواع مواد پلیمری و ۹۸ هزار و ۳۱۰ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۳۱۵ هزار و ۱۶۰ تن وکیوم باتوم، ۶۶ هزار و ۶۹۰ تن گوگرد، ۱۱ هزار و ۵۶۳ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار تن کک، ۵۰ تن آرگون، ۸ هزار و ۷۳ تن روغن پایه و ۱۲۲ هزار و ۸۰۰ تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی مهر ماه میزبان معامله ۸۷۲ هزار و ۱۷۲ تن انواع کالا به ارزش ۴۸ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال بود.در این تالار ۸۴۱ هزار و ۴۳۹ تن انواع فولاد، ۱۴ هزار و ۳۴۵ تن انواع مس، ۴۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۸ تن کنسانتره،  ۱۳ هزار و ۸۶۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار تن کک و ۶۴ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۲ هزار و ۳۵۹ تن کالا را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها