• ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر: 3354
bitumen-slide2.jpg

معاملات محصولات شیمیایی روز گذشته با آرامش دنبال شد، اما وکیوم باتوم بازار داغی داشت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه ۲۰۰ تنی آمونیاک مایع پتروشیمی شیراز به میزان ۱۵۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۸۸۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم به میزان ۴۰ تن با قیمت ۶۵۲ تومان خریداری شد.

در همین حال پتروشیمی شازند ایزوبوتانول، منواتانول آمین و پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ را عرضه کرد که پلی بوتادین رابر و ایزوبوتانول وارد سیستم مچینگ شدند.

منو اتانول آمین این مجتمع هم به میزان ۶۶ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۸۰ تومان به فروش رسید.

همچنین استایرن بوتادین رابر روشن ۱۵۰۲ و تیره ۱۷۱۲ پتروشیمی تخت جمشید نیز عرضه شد که با استقبال از سوی معامله گران روبه رو نشد.

در همین حال بازار وکیوم باتوم مانند هفته های گذشته داغ بود، به طوری که عرضه ۱۲ هزارتنی پالایش نفت بندرعباس ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۸۲ تومان و قیمت خرید آن هم ۵۳۰ تومان رقم خورد.

گوگرد کلوخه پالایش نفت بندرعباس هم به میزان ۳ هزارتن با قیمت پایه ۲۰۳ تومان مورد معامله قرار گرفت. لوب کات سنگین پالایش نفت تهران هم به میزان ۱۰ هزارتن و با قیمت پایه ۶۰۰ تومان و لوب کات سنگین این پالایشگاه هم به میزان ۳ هزار و ۵۰۰ تن با قیمت ۶۱۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال معاملات قیر پاسارگاد تهران، اراک و شیراز شرایط آرام و عادی ای را طی کرد و با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها