photo_2015-11-24_11-21-42.jpg

تالار داخلی و صادراتی بورس کالای ایران امروز ۲۱ اردیبهشت ماه، شاهد عرضه بیش از ۲۷۱ هزار تن انواع کالا است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار صادراتی، ۴۷ هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر شرکت های نفت جی، پالایش نفت تبریز، عایق حصار مهران و معماران تجارت آفتاب به همراه ۲ هزار تن لوب کات سبک شرکت پالایش نفت تبریز برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود.

شایان ذکر است، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی و در بخش داخلی نیز ۱۹ هزار و ۷۰۰ تن انواع قیر بر روی تابلوی عرضه می رود. ۲ هزار تن لوب کات سبک شرکت پالایش نفت تبریز، ۵ هزار تن لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس و ۱۰۰ بنزن شرکت ذوب آهن اصفهان از دیگر عرضه های این تالار به شمار می رود. علاوه بر کالاهای مذکور، افزون بر ۴۱ هزار تن انواع مواد پلیمری شامل انواع PVC ، SBR ، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن از سوی کارگزاران در تالار معاملات بر روی تابلوی عرضه می رود. این گزارش حاکی است شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد و پالایش نفت شازند اراک نیز به ترتیب در این روز ۲ هزار تن گوگرد کلوخه و ۱۷۰۰تن و گوگرد گرانوله تولیدی خود را در بورس کالای ایران عرضه می کنند.

بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی روز سه شنبه شاهد عرضه ۶۰۰ تن تیرآهن بال پهن سایز ۱۴ ، ۴۶ تن سبد تیرآهن سایز ۱۲ و ۱۶ به همراه ۵۱۶ تن میلگردسایز ۱۸ شرکت ذوب آهن اصفهان می باشد. شرکت ایرالکو نیز در این تالار ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ عرضه می کند . ضمن آنکه ۳۰ کیلوگرم شمش طلای شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان نیز از دیگر عرضه های این تالار به شمار می رود.

کارگزاران بورس کالای ایران در روز سه شنبه همچنین ۱۳ هزار تن انواع جو دامی، روغن، سویا ، شکر سفید، کنجاله سویای پرک و گندم دوروم را در تالار محصولات کشاورزی عرضه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها