مس

قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه، ۹ دلار کاهش قیمت نسبت به روز معاملاتی پیش از آن داشته و کمترین قیمت در دو روز گذشته را تجربه کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه اول آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن ۹ دلار معادل ۰.۲ درصد افت نسبت به روز دوشنبه ۶ آبان ماه داشته و  به پنج هزار و ۸۸۰ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز سه‌شنبه نسبت به هفته گذشته با رشد ۱.۵ درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه، با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با کاهش هشت دلاری از پنج هزار و ۹۱۰ دلار در روز دوشنبه به پنج هزار و ۹۰۲ دلار رسیده است. قیمت سه ماهه در روز سه‌شنبه، ۱.۳ درصد رشد را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده، این فلز با کاهش ۹  دلاری در روز هفتم آبان ماه کمترین قیمت دو روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه، با کاهش چهار هزار و ۴۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۵۵ هزار و ۶۵۰ تن به سطح ۲۵۰ هزار و ۷۵۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. در روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش یک دلار بر تنی نسبت به روز دوشنبه همراه بود و با این میزان افزایش به ۲۳ دلار بر تن رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها