44.jpg

تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، میزبان عرضه بیش از ۱۰۹ هزار تن انواع کالا برای صادرات به بازارهای جهانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به قیمت ۱۹ دلار در هر تن بر روی تابلوی عرضه می رود. ۳۰ هزارتن گوگرد گرانوله پتروشیمی خارک و ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت پالایش نفت شیراز نیز به ترتیب به قیمت پایه ۸۵ و ۲۰۵ دلار در هر تن عرضه را در تالار صادراتی تجربه می کند. از دیگر عرضه های تالار صادراتی در این روز می توان به عرضه ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت کیمیا قیر جی، ۳ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت صنعت قیر پارسیان انرژی ، ۸۳۰۰ تن انواع قیر ۸۵۱۰۰ و ۶۰۷۰ شرکت شیمی تجارت نقش جهان و ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت قیر و عایق جنت آباد اشاره کرد. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز ۲ هزار تن لوب کات سنگین خود را به قیمت پایه ۲۶۱ دلار در هر تن عرضه می کند. شرکت گوگرد پودر ستاره نیز دیگر عرضه کننده گوگرد پودری در این تالار به میزان ۵۰۰ تن می باشد.

بر اساس این گزارش، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی و در بخش داخلی، افزون بر ۲۰ هزار تن مواد شیمیایی، ۳۳ هزار تن انواع قیرو ۷ هزار تن لوب کات سنگین عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در روز چهارشنبه شاهد عرضه ۴۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو و ۱۱۰ تن سبد میلگرد سایز ۱۰ تا ۳۲ شرکت فولاد آذربایجان می باشد.

در این روز همچنین ۴۵۲ تن جو دامی استان خوزستان در قالب اجرای طرح قیمت تضمینی و به نرخ ۷۵۰۰ ریال در هر کیلو در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود. ۱۱ هزار تن انواع شکر، سویا، کنجاله سویا، زعفران رشته و برنج وارداتی از دیگر عرضه های تالار محصولات کشاورزی در این روز به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها