بورس های کالایی

وبسایت نشریه مارکت ریپورت در گزارشی از رشد چشمگیر بازار بورس‌های کالا و سهام تا سال ۲۰۲۶ با محوریت بازیگران اصلی این بازار همچون بورس فلزات لندن، بورس کالای مانیل، بورس کالای دوبی و... خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»، در این گزارش آمده است: «بورس کالا، بازاری سازمان‌یافته و مبتنی بر مقررات است که روند خرید و فروش قراردادهای کالایی (مثل ذرت، نفت خام، طلا و...) را تسهیل می‌کند. به طور معمول، خریداران این قراردادها بر سر دریافت یک کالا و فروشندگان آنها در مورد تحویل آن کالا در یک زمان معین و مشخص توافق می‌کنند.»

این گزارش که با عنوان "بازار جهانی بورس‌های کالا و اوراق بهادار" منتشر شده، اطلاعات به‌روز شده‌ای درباره روندهای کنونی و آتی این بازار ارائه می‌کند و به خواننده امکان می‌دهد تا با شناسایی محصولات و خدمات موجود، از افزایش درآمد و سود بهره ببرد. این گزارش پژوهشی، با مطالعه دقیق همه عوامل موثر بر بازارهای جهانی و منطقه‌ای (از جمله محرک‌ها و مشوق‌ها، تهدیدها، چالش‌ها و فرصت‌های موجود) می‌پردازد.

بر پایه این گزارش، بورس‌های کالای جهان طی سال‌های آینده شاهد رشد چشمگیری خواهند بود و بورس کالای مانیل، بورس کالای دوبی، بورس معاملات آتی شانگهای، دویچه بورس آلمان، بورس فلزات لندن، بورس کالای اتیوپی و بورس فلت آمریکا از جمله بورس‌هایی هستند که بهترین عملکرد را خواهند داشت. این گزارش بر اساس اطلاعات گردآوری شده از مجموعه گفت‌وگوها، بررسی‌ها، مشاهدات تحلیلگران، مقالات و گزارش‌های سالانه شرکت‌ها تهیه و منتشر شده است. گزارش جدید مارکت ریپورت همچنین نشان‌دهنده ارزیابی کمی و کیفی از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های گردآوری شده از متخصصان و مشارکت‌کنندگان بازار است و به ارائه پیش‌بینی‌ها و برآوردها از روند بازارهای منطقه‌ای و کشوری می‌پردازد. مجموعه این تحلیل‌ها برای درک شرایط بازارها و شناسایی فرصت‌های احتمالی برای سرمایه‌گذاری بسیار مفید هستند.

در گزارش بازار جهانی بورس‌های کالا و اوراق بهادار، بازار کشورهای آمریکا، چین، اروپا، ژاپن، جنوب شرقی آسیا، هند و... مورد بررسی قرار گرفته است. در این گزارش، به ضرورت توجه سرمایه‌گذاران به افزایش رقابت و عوامل محرک یا محدودکننده رشد بازارها تاکید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها