سنگ آهن

طبق برآوردهای کارشناسان، تولید جهانی سنگ‌آهن تا سال ۲۰۲۸ میلادی به ۳ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تن افزایش می‌یابد و طی این مدت برزیل و هند پیشتاز رشد تولید خواهند شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از  ایمیدرو، تولید جهانی سنگ‌آهن از دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تن در سال ۲۰۱۹ میلادی به سه میلیارد و ۱۱۹ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

بنا بر جدیدترین گزارش موسسه تحقیقاتی فیچ سولوشنز (Fitch Solutions) علت افزایش تولید سنگ‌آهن از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۸ میلادی، توسعه معادن سنگ‌آهن برزیل و افزایش تولید در هند اعلام شده است. این در حالی است که طی مدت یاد شده تولید این محصول در چین به دلیل کاهش عیار سنگ‌آهن و هزینه‌های بالای تولید کاهش خواهد یافت.

این موسسه پیش‌بینی می‌کند طی مدت یاد شده، میانگین رشد تولید سالانه ۰.۹ درصد باشد که پایین‌تر از میزان ۲.۹ درصد طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ میلادی است. طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۸ میلادی میانگین رشد تولید سنگ‌آهن استرالیا ۰.۴ درصد و برزیل ۱.۵ درصد پیش‌بینی شده است.

طبق همین گزارش که در وب‌سایت ماینینگ منتشر شده است، تولید جهانی سنگ‌آهن در سال ۲۰۱۸ میلادی بدون تغییر نسبت به سال پیش از آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تن به ثبت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها