پسته

در جریان معاملات امروز در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران، معامله گران شاهد گشایش یک نماد معاملاتی جدید بر پایه دارایی پسته فندقی ۳۲-۳۰ بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی معاملات امروز نماد معاملاتی پسته فندقی ۳۲-۳۰ شرکت زرین زعفران مشرق زمین با سررسید انبار آبان ماه ۱۳۹۹ در حالی به قیمت ۱۰۹ هزار و ۹۰۰ تومان بازگشایی شد که در اولین روز معاملاتی تعداد ۱۴۰ گواهی سپرده پسته مورد معامله قرار گرفت.

طی نخستین روز، قیمت هر کیلوگرم پسته فندقی ۳۲-۳۰ در نماد مذکور در بالاترین سطح به رقم ۱۰۹ هزار و ۹۰۰ تومان رشد کرد و در پایین ترین سطح نیز به رقم ۱۰۶ هزار و ۵۷۲ تومان کاهش یافت.

معامله گران در دو نماد معاملاتی پسته فندقی ۳۲-۳۰ انبارهای طلای سبز زرند و سبز دانه کویر نیز در مجموع ۷۷۷۵ گواهی سپرده را معامله کردند. 

یک ساعت مانده به پایان معاملات روزانه در بازار آتی نیز معامله گران در دو سررسید آذر و بهمن ماه ۱۳۹۸ قراردادهای آتی پسته به ترتیب ۵۰۳۳ و ۵۰۶۹ قرارداد را منعقد کردند که طی آن، ارزش معاملات سررسید آذر ماه به رقمی نزدیک به ۵۴۵ میلیارد ریال رسید و در سررسید بهمن ماه نیز ارزش بیش از ۵۷۵ میلیارد ریالی ثبت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها