photo_2015-11-24_11-21-42.jpg

طی هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه، برای گروه های کالایی فولاد، مواد شیمیایی، گازها و خوراکها، گوگرد،لوب کات، وکیوم باتوم، برنج، روغن خام و شکر رشد حجم معاملات ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه، حدود ۴۳۰ هزار و ۳۲۰ تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۶ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نشان از رشد ۱۴ درصدی ارزش معاملات این بورس دارد.

طی هفته مذکور، در تالار محصولات صنعتي و معدني، ۱۷۳ هزار و ۲۱۷ تن انواع کالا با ارزشي نزدیک به ۳ هزار و ۳۱۳ ميليارد ريال معامله شد که حاکی از رشد نزدیک به ۲۳ درصدی ارزش معاملات این تالار است.

گفتنی است در تالار مذکور، ۱۷۰ هزار و ۷۵۲ تن انواع فولاد، ۲ هزار و ۳۲۵ تن انواع مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خريداري شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلي و صادراتي تالار فرآورده هاي نفتی و پتروشيمي، ۲۲۷ هزار و ۶۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۲۹ ميليارد ريال به فروش رسید؛ در اين تالار، ۵۵ هزار و ۶۴۳ تن انواع قير، ۳۸ هزار و ۷۹۷تن مواد پليمري، ۴۴ هزار تن وکيوم باتوم، ۳۳هزار و ۱۰۰ تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۲۶۸تن مواد شيميايي، ۴۰۰ تن عایق رطوبتی، ۳۵هزار و ۸۰۰ تن گوگرد و ۶۰ تن گاز آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۲۲ هزار و ۲۵۰تن شکرسفید، ۵۹۰ تن ذرت، ۱۱۰تن برنج و ۵ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها