کنسانتره

شرکت های بزرگ سنگ آهن طی ۷ ماهه ۹۸، بیش از ۲۷ میلیون تن کنسانتره تولید کردند. این رقم تولید ۴درصد بیش از عملکرد مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۲۷ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۱۸۱ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (۲۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۵۱۰ تن)، حاکی از رشد ۴ درصدی است.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۹ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۹۹ تن، «چادرملو» ۵ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۰ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۴۱۸ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۳۱ هزار و ۷۲۳ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۷۳۵ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۷۳۹ هزار و ۳۸۹ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۵ تن، «صبا نور» ۵۵۶ هزار و ۳۱۲ تن و «جلال آباد» ۲۹۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید ۲.۷ میلیون تن دانه بندی

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۷ ماهه سال ۹۸ حدود ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۵۳۳ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به برنامه (۴ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۰۹ تن)، ۴۰ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت سنگ آهن سنگان «۲۴۷ هزار و ۴۷۷ تن»، صبا نور «یک میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۴ تن»، سنگ آهن مرکزی «۳۳۵ هزار و ۵۲۵ هزار تن»، فلات مرکزی «۵۳۱ هزار و ۹۵۷ تن» و چادرملو ۲۶۹ هزار و ۵۰۰ تن تولید کردند.

تولید بیش از ۱۵.۶ میلیون تن گندله

۶ شرکت بزرگ گندله ساز (چادرملو، گل گهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، اُپال پارسیان سنگان، صنایع معدنی فولاد سنگان و صبانور) از ابتدای فروردین تا پایان مهر ۹۸، حدود ۱۵ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۹۰۲ تن گندله سنگ آهن تولید کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۷ (۱۵ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۹۴۷ تن)، ۲ درصد کاهش نشان می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها