مس

طبق آمار کمیسیون مس شیلی، کوچیلیکو، تولید مس این کشور در ماه سپتامبر رشد ۱،۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

به گزارش «کالاخبر»، کل تولید شیلی در ماه سپتامبر به ۴۸۳ هزار و ۸۰۰ تن مس محتوی رسید که در مقایسه با تولید سال گذشته، برابر با ۴۷۸ هزار و ۲۰۰ تن، افزایش داشته است. آمارها نشان می دهد که طی ماه های ژانویه تا سپتامبر، تولید کشور ۴،۲۴ میلیون تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، برابر با ۴،۲۵ میلیون تن، اندکی کاهش یافته است.

کمپانی کودلکو در ماه سپتامبر ۱۴۵ هزار و ۳۰۰ تن مس محتوی تولید کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته،رشد ۷،۵ درصدی را نشان می دهد.

افزایش تولید به ویژه در معادن چوکویی ماتا، رادومیرو تومیک و مینسترو هالز مشاهده شد؛ به طوری که در ماه سپتامبر در مجموع ۶۶ هزار تن تولید گزارش شد که در مقایسه با سال گذشته، برابر با ۶۱ هزار تن، افزایش داشته است.

معدن اسکوندیدا که بزرگ ترین معدن مس جهان است و توسط کمپانی BHP اداره می شود، در ماه سپتامبر، حدودا ۱۰۰ هزار و ۱۰۰ تن مس محتوی تولید کرد؛ این در حالی است که طی مدت مشابه سال گذشته، تولید معدن مذکور، ۱۰۸ هزار و ۱۰۰ تن گزارش شده بود.

در ماه سپتامبر، تولید مس در معدن کولاهاسی حدودا ۴۸ هزار و ۸۰۰ تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴،۵ درصدی را نشان می دهد.

معدن لس پلامبرس متعلق به کمپانی آنتافاگوستا ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن مس تولید کرد. معدن مذکور طی مدت مشابه سال قبل، ۳۱ هزار و ۲۰۰ تن تولید کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها