• ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر: 35046
مس

روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه قیمت مس در LME حدود ۴۴ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و با ایستادن در عدد پنج هزار و ۸۱۲ دلار به ازای هر تن، کمترین قیمت ۳۰ روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش ۴۴ دلاری، ۰.۷ درصد افت نسبت به روز دوشنبه ۱۱ آذر داشته و به پنج هزار و ۸۱۲ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز سه‌شنبه نسبت به هفته گذشته با افت ۰.۸ درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه، با کاهش ۴۲ دلاری معادل ۰.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، از پنج هزار و ۸۷۷ دلار در روز دوشنبه به پنج هزار و ۸۳۵ دلار رسیده، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ ۰.۶ درصد افت نسبت به هفته گذشته داشته است. این فلز با کاهش ۴۴ دلاری در روز ۱۲ آذر ماه کمترین قیمت ۳۰ روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه، با کاهش دو هزار و ۲۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۰۸ هزار و ۵۲۵ تن به ۲۰۶ هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز بیانگر این است که در روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش دو دلار بر تنی نسبت به روز دوشنبه همراه بود و با این میزان افزایش به ۲۳ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها