بورس

طی هفته گذشته ارزش معاملات گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران بر پایه پنج دارایی زعفران نگین، زعفران پوشال، سکه بهار آزادی، زیره سبز و پسته فندقی ۳۲-۳۰ با معامله حدود ۲.۶ میلیون گواهی سپرده به بیش از ۱۰۰۸ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال رسید.

به گزارش «کالاخبر»، هفته گذشته معامله دو میلیون و ۳۰۷ هزار و ۴۶۱ گواهی سپرده زعفران نگین در قالب نماد معاملاتی ۵ انبار با سررسید آبان ماه ۱۳۹۹، ارزش حدود ۲۰۶ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریالی را در پی داشت.

حجم معاملات دارایی زعفران پوشال نیز به ۶۵ هزار و ۶۹۶ گواهی سپرده رسید و ارزش ۴ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریالی برای آن رقم خورد.

معامله گران تعداد ۱۶۰ هزار و ۲۳۰ گواهی سپرده سکه طلا را نیز در نماد معاملاتی ۴ انبار دادوستد کردند و ارزش حدود ۷۱۳ میلیارد ریالی را به ثبت رساندند.

ارزش معامله ۷۳ هزار و ۳۵۶ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ نیز به رقمی حدود ۷۸ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال رسید.

تعداد ۶۵ هزار و ۶۹۶ گواهی سپرده زیره سبز نیز با سررسید انبار آبان ماه ۱۳۹۹ در حالی خرید و فروش شد که ارزش حدود ۷۸ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریالی را در پی داشت.

این گزارش می افزاید، طی هفته گذشته نماد معاملاتی زعفران نگین طلای سرخ با سررسید انبار آبان ماه ۱۳۹۹ با معامله بیش از یک میلیون و ۳۳۲ هزار گواهی سپرده بیشترین سهم را در حجم معاملات هفتگی کسب کرد و بالاترین ارزش معاملات هفتگی نیز با رقمی بیش از ۳۴۲ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال، مربوط به نماد معاملاتی سکه تمام بهار آزادی تحویلی انبار بانک رفاه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها