مس

قیمت مس در LME روز دوشنبه دوم دی ماه، دو دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و کمترین قیمت در پنج روز گذشته را تجربه کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه دوم دی ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش دو دلاری، نسبت به روز جمعه ۲۹ آذر ماه و همچنین هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و در روز دوم دی ماه، به ۶ هزار و ۱۵۳ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه دوم دی ماه، با افت ۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۱۵ دلار، از ۶  هزار و ۱۸۶ دلار در روز جمعه به ۶ هزار و ۱۷۱ دلار رسید، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ ۰.۱ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه دوم دی ماه، با کاهش سه هزار و ۳۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۵۴ هزار و ۴۵۰ تن به ۱۵۱ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نمایانگر این است که در روز دوشنبه دوم دی ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش ۱۳ دلار بر تنی نسبت به روز جمعه همراه بود و با این میزان کاهش به ۱۸ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها