کاتد مس

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه سوم دی ماه، ۳۲ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن افزایش داشته و بیشترین قیمت در هفت ماه گذشته را تجربه کرده است.

به گزارش « کالاخبر » به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه سوم دی ماه در معاملات بورس فلزات لندن با افزایش ۳۲ دلاری، نسبت به روز دوشنبه دوم دی ماه معادل ۰.۵ درصد و همچنین نسبت به هفته گذشته ۰.۲ درصد رشد داشت و در روز سوم دی ماه، به ۶ هزار و ۱۵۳ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه سوم دی ماه، با افزایش ۰.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۴۲ دلار، از ۶ هزار و ۱۷۱ دلار در روز دوشنبه به ۶ هزار و ۲۱۳ دلار رسید، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ ۰.۳ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه سوم دی ماه، با کاهش دو هزار و ۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۵۱ هزار و ۱۰۰ تن به ۱۴۹ هزار و ۷۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز سه‌شنبه سوم دی ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش ۱۱ دلار بر تنی نسبت به روز دوشنبه همراه بود و با این میزان افزایش به ۲۹ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها