فولاد

تولید جهانی فولاد خام در ۶۴ کشور گزارش‌دهنده به worldsteel در نوامبر ۲۰۱۹ حدود ۱۴۷.۸ میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یک درصدی داشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، تولید فولاد خام چین در نوامبر ۲۰۱۹ با افزایش ۴ درصدی نسبت به نوامبر سال گذشته به ۸۰.۳ میلیون تن رسید. هند در این ماه ۸.۹ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۸ درصد کاهش داشت. تولید فولاد خام ژاپن در نوامبر ۲۰۱۹ با افت ۱۰.۶ درصدی نسبت به نوامبر سال گذشته به ۷.۷ میلیون تن رسید. همچنین کره جنوبی در این مدت ۵.۹ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به نوامبر ۲۰۱۸ بالغ بر ۰.۵ درصد کمتر بود.

در اتحادیه اروپا، ایتالیا با تولید ۲ میلیون تن فولاد خام در نوامبر ۲۰۱۹ بزرگ‌ترین تولیدکننده بود که میزان تولید ماه نوامبر آن در مقایسه با نوامبر سال گذشته ۹.۸ درصد کاهش داشت. تولید فرانسه در این ماه با افت ۱۸.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱.۱ میلیون تن رسید. حجم تولید اسپانیا نیز برابر با تولید فرانسه ۱.۱ میلیون تن بود اما نسبت به نوامبر ۲۰۱۸ کاهش ۱۰.۹ داشت.

آمریکا در نوامبر ۲۰۱۹ حدود ۷.۲ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به نوامبر سال گذشته ۲.۲ درصد کمتر بود. تولید فولاد خام برزیل در این ماه ۲.۶ میلیون تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۵ افت تجربه کرد.

تولید فولاد خام ترکیه در نوامبر ۲۰۱۹ با کاهش ۸.۱ درصدی نسبت به نوامبر سال گذشته به ۲.۹ میلون تن رسید. تولید فولاد خام اوکراین با ۲۰.۱ درصد کاهش نسبت به نوامبر سال گذشته به ۱.۳ میلیون تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها