• ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر: 36040
مس

قیمت مس در LME روز دوشنبه نهم دی ماه، ۲۷ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و کم‌ترین قیمت در هفت روز گذشته را تجربه کرده است

به گزارش «کالاخبر»، قیمت مس در روز دوشنبه نهم دی ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش ۲۷ دلاری، نسبت به روز جمعه ششم دی ماه، معادل ۰.۴ درصد افت و نسبت به هفته گذشته ۰.۵ درصد رشد داشت و در روز نهم دی ماه، به ۶ هزار و ۱۸۴ دلار رسید.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه نهم دی ماه، با افت ۰.۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۲۵ دلار، از ۶ هزار و ۲۴۰ دلار در روز پنج‌شنبه به ۶ هزار و ۲۱۵ دلار رسید، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ ۰.۷ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه نهم دی ماه، با کاهش ۲۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۴۷ هزار و ۳۵۰ تن به سطح ۱۴۷ هزار و ۱۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نمایانگر این است که در روز دوشنبه نهم دی ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش سه دلار بر تنی نسبت به روز جمعه همراه بود و با این میزان افزایش به ۳۲ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها