F-56.JPG

تالار محصولات صنعتی ومعدنی وبورس کالای ایران امروز ۵ خرداد ماه، شاهد عرضه ۶۰ هزار و ۷۶۰ تن آلومینیوم و فولاد است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  طی این روز و در تالار مذکور۲۰ هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو، ۴۰ تن شمش آلیاژی شرکت آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان ،۲۰ هزار و ۲۲۰ تن سبد میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان، ۲۰ هزار تن تختالc شرکت فولاد خوزستان و ۱۲ کیلوگرم شمش طلای معدن زرشوران عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، ۲۲ هزار و ۶۰۰ تن انواع قیر  شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب، آران نفت ارس، بام گام عایق ارومیه ،پویندگان فن و تجارت بین الملل، توسعه نفت هرمزان، صنعت قیر هرمزگان، کیمیا قیر جی و یک هزار و ۵۰۰ تن لوب کات سنگین شرکت پالایش نفت بندرعباس در تالار صادراتی عرضه می شود.

علاوه بر این تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۵۰ هزار و ۵۳۲ تن انواع کالا شامل قیر، وکیوم باتوم، لوب کات و مواد شیمیایی را تجربه می کند.

همچنین۵ هزار و ۷۰۰ تن گندم دوروم، شکر سفید و جو دامی در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران  عرضه می شود علاوه بر این ۴۱۷ تن جو دامی استان خوزستان نیز در قالب طرح قیمت تضمینی به قیمت ۶ هزار و ۸۰۰ ریال در هر کیلوگرم در این تالار روی تابلوی عرضه می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها