دوره های آموزشی خراسان جنوبی

جلسات آموزشی آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران طی هفته جاری در دو استان خراسان رضوی و خراسان جنوبی با استقبال علاقه مندان رو به رو شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته جاری جلسه آموزشی آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران در حالی با حضور محمدی مدیر گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در محل این دانشگاه برگزار گردید که این جلسه با استقبال جمع زیادی از دانشجویان مقطع دکترای رشته اقتصاد همراه شد.

همچنین، دوشنبه هفته جاری نیز جلسه ای مشابه با حضور نخعی مدیرعامل صندوق حمایت بخش کشاورزی و کارشناسان جهاد کشاورزی، کشاورزان زعفران کار و فعالان بازار زعفران استان خراسان جنوبی در محل جهاد کشاورزی این استان واقع در شهرستان بیرجند برگزار شد که این جلسه مورد استقبال کشاورزان زعفران کار و فعالان بخش کشاورزی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، طی این جلسات آموزشی ابوالقاسم آسایش نماینده بورس کالای ایران نحوه انجام معاملات گواهی سپرده کالایی را ارایه کرد و حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پرسش های خود پیرامون این معاملات و مزایای عرضه محصولات کشاورزی در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس را مطرح کردند.

گفتنی است، نحوه دریافت کد معاملاتی، چگونگی و روش های انجام معاملات، شرایط و استانداردهای مورد تایید بورس برای محصول قابل عرضه در بازار جهت صدور گواهی سپرده کالایی و مزایای حضور در این بازار از مهم ترین مباحثی بود که در این جلسات ارایه شد.

                

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها