• ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
  • کد خبر: 36418
مس

قیمت مس در LME روز جمعه ۲۰ دی ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با اندکی رشد نسبت به روز معاملاتی قبل، ۶ هزار و ۱۵۷ دلار گزارش شده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۲۰ دی ماه در معاملات بورس فلزات لندن با رشد دو دلاری نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۹ دی ماه، به ۶ هزار و ۱۵۷ دلار رسیده است، این فلز در روز جمعه رشد ۱.۳ درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۲۰ دی ماه، نیز نسبت به روز معاملاتی پیش از آن تغییر قیمت نداشته و ۶ هزار و ۱۸۴ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۱.۳ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۰ دی ماه، با کاهش سه هزار و ۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۳۵ هزار و ۸۰۰ تن به ۱۳۲ هزار و ۷۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نمایانگر این است که در روز جمعه ۲۰ دی ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش سه دلار بر تنی نسبت به روز سه‌شنبه همراه بود و با این میزان کاهش به ۲۷ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها