20110119_1132359.jpg

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۲۶ اردیبهشت و ۹ خرداد نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افت قیمت متعلق به پلی استایرن های انبساطی با ۲.۵ درصد کاهش است، قیمت این کالاها از ۴ هزار و ۵ تومان به ۳ هزار و ۹۰۵ تومان در هر کیلو رسیده اند.

پی وی سی ها نیز در رده دوم کاهش قیمت قرار دارند، به طوری که قیمت این کالاها نسبت به دو هفته قبل ۲ درصد افت داشته اند. پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن های ترفتالات بطری و آمورف نیز نسبت به دو هفته گذشته ۱.۶ درصد کاهش قیمت داشته اند.

همچنین پلی اتیلن های ترفتالات سوپر برایت و پلی اتیلن های ترفتالات نساجی نیز نسبت به دو هفته گذشته ۱.۱ درصد کاهش داشته اند. به این ترتیب قیمت پلی اتیلن ترفتالات سوپربرایت از رقم ۲ هزار و ۸۸۹  به ۲ هزار و ۸۵۶ تومان رسیده است. همچنین پلی اتیلن ترفتالات نساجی هم از رقم ۲ هزار و ۷۷۷ به ۲ هزار و ۷۴۵ تومان رسیده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم، پلی استایرن معمولی و پلی اتیلن سبک خطی نیز نسبت به دو هفته گذشته ۰.۹ درصد افت قیمت داشتند. پلی اتیلن سنگین بادی، پلی استایرن مقاوم، پلی اتیلن سنگین تزریقی و دورانی نیز کمترین کاهش قیمت را نسبت به دو هفته گذشته داشتند، به طوری که پلی اتیلن سنگین بادی و پلی استایرن مقاوم ۰.۸ درصد و پلی اتیلن سنگین تزریقی و دورانی نیز ۰.۵ درصد با افت روبه رو شدند.

به این ترتیب پلی اتیلن سنگین دورانی ۱۹ تومان، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۱۸ تومان، پلی استایرن مقاوم ۳۲ تومان و پلی اتیلن سنگین بادی ۳۰ تومان نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشتند.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین اکستروژن، پلی پروپیلن نساجی و پلی پروپیلن شیمیایی نیز نسبت به دو هفته قبل با افزایش اندک قیمت روبه رو شدند، این کالا ۰.۲ درصد نسبت به قبل افزایش قیمت داشتند.

نرخ دلار نیز با ۷ تومان افزایش نسبت به دو هفته قبل از رقم ۳ هزار و ۴۳۹ تومان به ۳ هزار و ۴۴۶ تومان رسید.

می توانید فهرست جدید قیمت محصولات پتروشیمی را در لینک زیر مشاهده کنید؛

http://www.imereport.ir/d/2016/05/29/0/5530.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها