• ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر: 3719
15-02(7).jpg

در دومین روز هفته، سکه و دلار نوسانات زیادی را نسبت به روزهای گذشته تجربه کردند که این موضوع روند متغیر قیمت ها در بازار نقدی وآتی سکه را به دنبال داشت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز هر پنج سررسید آتی سکه در بورس کالای ایران روند متفاوت قیمتی را شاهد بودند، به طوری که سکه در سررسید تیر ماه با نرخ یک میلیون و ۵ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۲۱ درصدی را تجربه کرد، همچنین سکه تحویل شهریورماه نیز با کاهش ۰/۰۱ درصدی به قیمت یک میلیون و ۱۶هزار تومان رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل آبان با قیمت یک میلیون و ۲۸هزار تومان معامله شد و با افزایش ۰/۰۵ درصدی رو به رو شد.  از طرفی سکه تحویل دی نیز با ۰/۰۹ درصد رشد به قیمت یک میلیون و ۴۲ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اسفند ماه با نرخ یک میلیون و ۵۷ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۲۹ درصدی را به ثبت رساند.

از سویی حجم معاملات آتی سكه دیروز در بورس كالای ایران به ۸هزار و ۲۵۴ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۸۷۱ میلیارد ریال رسید.

از سویی سکه در بازار نقدی طی روز یکشنبه، با نوسانات بهای اونس در بازارهای جهانی روند متفاوتی را تجربه کرد، به طوری که سکه در بازار نقدی با ۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه به ۹۹۶ هزار تومان رسید.

این در شرایطی است که نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی تغییر قیمت تازه ای را در این روز تجربه نکردند و با قیمت های روز شنبه معامله شدند.

به این ترتیب طی روز یکشنبه نیم سکه با قیمت ۵۱۲ هزار تومان، ربع سکه با قیمت ۲۷۵ هزار تومان به فروش رسید؛ سکه یک گرمی نیز در محدوده ۱۸۸ هزار تومان معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها