• ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
  • کد خبر: 37922
مس

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۷۴ دلار کاهش داشته و به پنج هزار و ۷۲۸ دلار رسید که کمترین قیمت در پنج روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن ۱.۳ درصد افت نسبت به روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه داشته و در روز ۲۹ بهمن ماه، به پنج هزار و ۷۲۸ دلار رسیده است، این فلز در روز سه‌شنبه رشد ۰.۶ درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه، با کاهش ۵۳ دلاری نیز نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۰.۹ درصد افت را به همراه داشت و پنج هزار و ۷۵۸ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۰.۸ درصد رشد را نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه، با افزایش پنج هزار و ۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۶۱ هزار و ۴۰۰ تن به ۱۶۶ هزار و ۴۷۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز دوشنبه افزایش ۲۱ دلاری داشته و با این میزان افزایش در روز سه‌شنبه برابر با ۳۰ دلار بر تن رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها