گواهی سپرده

در جریان معاملات آخرین هفته از بهمن ماه ۱۳۹۸ معامله گران بیش از یک میلیون و ۶۲۸ هزار گواهی سپرده کالایی را به ارزشی بیش از ۹۵۸ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال دادوستد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی معاملات هفته گذشته بیش از ۶۱ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا بر پایه دارایی پسته فندقی ۳۲-۳۰ به ارزشی بیش از ۵۴ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال در حالی مورد معامله قرار گرفت که این دارایی به ترتیب، سهم ۴ و ۶ درصدی را از حجم و ارزش کل معاملات هفتگی کسب کرد.

سهم معاملات گواهی سپرده زعفران نگین از حجم و ارزش معاملات کل هفته به ۸۵ و ۱۳ درصد رسید. به طوری که معامله گران در نمادهای معاملاتی گواهی سپرده زعفران نگین انبارهای بورسی بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار گواهی را به ارزشی حدود ۱۲۶ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال خرید و فروش کردند.

در جریان این معامکلات تعداد ۱۹ هزار و ۸۳۴ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز در بازار خرید و فروش شد که ارزش این معاملات حدود یک میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال به ثبت رسید.

گواهی سپرده سکه تمام بهار تحویل یک روزه ۴ بانک رفاه، سامان، صادرات و ملت نیز با معامله نزدیک به ۱۴۸ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا و ثبت ارزشی حدود ۷۷۳ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال سهم ۹ و ۸۱ درصدی را از حجم و ارزش کل معاملات هفته گذشته از آن خود کرد و از نظر ارزش معاملات در جایگاه نخست و از نظر حجم در رتبه دوم ایستاد.

۸۳۹۹ گواهی سپرده زیره سبز نیز در بازار خرید و فروش شد تا این دارایی پایه نیز معاملات هفتگی خود را با ثبت ارزش ۲.۶ میلیارد ریالی پایان دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها