بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۵ اسفند ماه، ۷۳۵ هزار و ۵۲۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که از نکات قابل توجه معاملات در هفته مذکور می توان به رشد ۲۴ درصدی حجم معاملات در تالار محصولات صنعتی و معدنی اشاره کرد.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۴۴ هزار و ۵۲۵ تن انواع کالا به ارزش ۲۵ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۳۲۹ هزار و ۹۷ تن فولاد، ۷ هزار و ۳۰۰ تن مس، ۷ هزار و ۲۴۰ تن آلومینیوم، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۲۰ تن شمش روی و ۲۴ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۹۱ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۹ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۲۰ هزار و ۳۷۸ تن قیر، ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۷۱ هزار و ۲۷ تن مواد پلیمری، ۴۴ هزار تن لوب کات، ۳۵ هزار و ۳۸۶ تن مواد شیمیایی، ۲هزار و ۲۴۰ تن روغن پایه،  ۱۰۰ تن آرگون، ۹۰۵ تن عایق رطوبتی و ۳ هزار و ۵۲۵ تن گوگرد معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها