• ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
  • کد خبر: 38949
خودرو

صنعت خودرو در جهان این روزها متاثر از شیوع ویروس کرونا با کاهش تولید مواجه شده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری میزان، در بحبوحه شیوع گسترده کروناویروس که از شهر ووهان چین آغاز شد، شرکت‌هایی که در چین مشغول کسب و کار بودند، اکنون بیشتر از همه بر روی سلامت و ایمنی کارمندان خود متمرکز هستند.

 در طی چند هفته اخیر، شاهد بسیج شرکت‌ها برای تضمین بهترین و سریع‌ترین مراقبت‌ها از کارمندان بوده ایم. این شرکت‌ها همچنین برای تخلیه کارمندان از نواحی پرخطر یا تعطیلی خط تولید برای حفاظت از کارمندان در برابر این ویروس قدم‌هایی را برداشته اند.

این تمرکز بر نیروی کار افراد مخصوصا با توجه به وخامت شرایط مهمترین نکته است. در حالی که این مقاله را مینویسیم، اوایل فوریه است و بیش از ۴۰۰۰۰ نفر رسما به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از ۱۱۰۰ نفر نیز فوت کرده اند - که بیشتر از مجموع مرگ و میر ناشی از شیوع سارس (SARS) در ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) وضعیت اضطراری را برای سلامت عمومی اعلام کرده است و دولت چین نیز در حال انجام اقدامات جدی است: اجرای قرنطینه کامل برای شهر ووهان، افزایش تعطیلی برای سال نوی چینی، و افزایش شدید پشتیبانی پزشکی و البته ساخت یک بیمارستان کامل، مجهز به ۱۰۰۰ تخت در ۱۰ روز برای مقابله با ویروس کرونا. در حالیکه برخی گزارش‌های اخیر حاکی از سیر نزولی ابتلا هستند، اطلاعات در مورد این ویروس و نحوه شیوع آن اندک است. لذا، کارخانه‌ها و شرکت‌ها همچنان باید اقدامات ایمنی جدی را در طی هفته‌های آتی اجرا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها