• ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر: 39038
مس

قیمت مس در LME روز جمعه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۴۲ دلار افزایش داشت و به چهار هزار و ۸۶۴ دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۱۵ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۰.۹ درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۱.۹ درصد افزایش را تجربه کرده و به چهار هزار و ۸۶۴ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۱۵ فرودین ماه، با افزایش ۴۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، ۰.۸ درصد رشد داشته و چهار هزار و ۸۸۱ دلار اعلام شده است. فلز سرخ ۲ درصد افزایش قیمت را نیز نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۵ فروردین ماه، با کاهش یک هزار و ۴۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۱۹ هزار و ۹۲۵ تن به ۲۱۸ هزار و ۵۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز جمعه ۱۵ فرودین ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو قرار داشته است. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش دو دلاری داشته و با این میزان کاهش، اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی برابر با ۱۷ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها