• ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر: 39323
روی

موجودی روی چین در هفته منتهی به ۳ آوریل افت شدیدی داشت که دلیل اصلی آن افت چشمگیر موجودی در استان‌های شانگهای و تیانجین بوده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین؛ پس از افزایش سفارش‌های تولیدکنندگان گالوانیزه در استان‌های شانگهای و تیانجین، این شرکت‌ها برای پاسخگویی به تقاضا، به صرافت افزایش موجودی مواد اولیه خود (از جمله روی) افتادند. این موضوع، یکی از دلایل اصلی کاهش شدید موجودی روی چین در هفته منتهی به ۳ آوریل بود.

داده‌ها نشان می‌دهد که موجودی شمش روی چین در استان‌های شانگهای، تیانجین، گوانگ‌دونگ، جیانگسو، چجیانگ، شاندونگ و هبی در هفته منتهی به ۳ آوریل با ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن کاهش به ۲۹۲ هزار و ۶۰۰ تن رسید که سومین هفته متوالی کاهش را ثبت کرد. این موجودی نسبت به روز دوشنبه ۳۰ مارس، ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن کاهش داشت. گفتنی است که تیانجین، یکی از انبارهایی بود که به‌دلیل کاهش عرضه شمش در آن، شاهد افت موجودی قابل توجهی بود.

در مقابل، تولیدکنندگان محصولات آلیاژی روی در گوانگ‌دونگ و چجیانگ سفارش‌های ضعیف‌تری را طی این دوره تجربه کردند، بنابراین از خرید شمش روی خودداری کردند.

موجودی روی در استان‌های شانگهای، تیانجین و گوانگ‌دونگ در هفته مورد بررسی حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن افت داشت، در حالی که در هفته پیش از آن حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن افت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها