• ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 39463
بلوم بیلت فولاد

در ماه مارس بخش های مصرف کننده فولاد در چین نشانه هایی از بهبود داشتند ولی تا زمانی که پاندمی ویروس کرونا به طور گسترده برطرف نشود نباید انتظار بهبود کامل بازارها را داشت.

ه گزارش «کالاخبر»،تقاضای ورق فولادی ناچیز بود ولی از سرگیری پروژه های ساختمانی از قیمت مقاطع حمایت کرد.

در ماه مارس صنعت خودروسازی چین به ۷۵ درصد ظرفیت تولید قبلی بازگشت و تولید و فروش خودرو نسبت به فوریه ۴ برابر شده ۱.۴۲۲ میلیون دستگاه تولید شد و ۱.۴۳ میلیون دستگاه خودرو فروش رفت. البته میزان تولید خودرو نسبت به مارس ۲۰۱۹  نیز ۴۴.۵ درصد و فروش آن ۴۳.۳ درصد افت داشت.

حاشیه سوددهی تولید کننده های ورق فولادی که محصول فولادی اصلی مورد استفاده در صنایع است در سطح پایینی است. تقاضای ورق هنوز ناچیز است که به دلیل رکود بازار لوازم خانگی و ماشین های سواری است.ولی بازار مقاطع وضعیت بهتری داشت چون کارگران ساختمانی زیادی به سر کار بازگشتند و حاشیه سوددهی میلگرد ۹ آوریل ۴۷.۱۱ دلار هر تن بود که از اوایل فوریه بالاترین رقم ثبت شده بود.

طبق برآورد انجمن آهن و فولاد چین کل تولید فولاد خام چین اواخر مارس ۲.۴۸ میلیون تن در روز بوده که ۰.۶۹ درصد نسبت به اواسط مارس کمتر و ۵.۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت داشت. همچنین موجودی محصولات فولادی نیز ۳۱ مارس ۹ درصد نسبت به ۲۰ مارس افت داشته ۱۸.۰۷ میلیون تن ثبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها