زغال سنگ

شرکت های تولید ذغال سنگ در چین از مسئولان این صنعت خواسته اند که به علت کاهش تقاضا درپی شیوع ویروس کرونا، ۱۰ درصد از سطح فعلی تولید خود را کاهش دهند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از بلومبرگ، دوازده شرکت تولید ذغال سنگ در چین از مسئولان این صنعت خواسته اند که به علت کاهش تقاضا درپی شیوع ویروس کرونا، ۱۰ درصد از سطح فعلی تولید خود را کاهش دهند.

براساس بیانیه ای که شنبه در وب سایت انجمن حمل و نقل و توزیع زغال سنگ چین منتشر شد، تولید زغال سنگ آنتراسیت در حالی به سطح سال گذشته رسیده که تقاضا روند کاهشی داشته است و منجر به عدم تطابق عرضه و تقاضا در بازار شده است.

این ۱۲ شرکت در این بیانیه اعلام کردند که تولیدکنندگان ذغال سنگ باید ظرفیت تولید خود را محدود کنند تا مشکل عدم تعادل عرضه و تقاضا حل شود. طبق این بیانیه، آنها همچنین باید ارائه تخفیف و سایر روشهای افزایش فروش را متوقف کنند تا حاشیه سود "معقول" حفظ شود.

بر اساس گزارش اداره آمار چین که روز جمعه منتشر شد، تولید ذغال سنگ در ماه مارس به رکورد خود رسید در حالی که دولت این کشور برای اطمینان از تأمین انرژی کافی در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا دستوراتی را صادر کرده بود.

این تولید مازاد موجب افت قیمت زغال سنگ حرارتی در این کشور شد که به کمترین میزان از سال ۲۰۱۶ رسیده است.

انجمن حمل و نقل و توزیع زغال سنگ چین در یک بیانیه دیگر همچنین از شرکتهای ذغال سنگ کک خواست تا در ماه مه برنامه کاهش تولید مشابهی را برای تقویت قیمت ها اجرا کنند.

ذغال سنگ در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد. آنتراسیت که بالاترین خلوص ذغال سنگ محسوب می شود، عمدتا به عنوان یک سوخت داخلی استفاده می شود و با کمی دوده به طور کامل و بدون آلودگی می سوزد. ذغال سنگ کک نوعی عنصر در ساخت فولاد است. چین حدود نیمی از زغال سنگ جهان را تولید می کند و همچنین می سوزاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها