آتی

در جریان معاملات هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ، معامله گران بازار آتی بورس کالای ایران ۶۸۰ هزار و ۳۸۴ قرارداد را به ارزشی بیش از ۷ هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریال منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در جریان این معاملات بیش از ۳۱۷ هزار قرارداد آتی زعفران نگین برای تحویل در سرسید تیر ۹۹ به ارزشی بیش از ۲۸۸۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال منعقد شد تا حجم کل قراردادها در این سررسید به بیش از ۳۱ میلیون و ۷۲۲ هزار قرارداد افزایش یابد.

حجم معاملات سررسید شهریورماه همین قرارداد نیز تعداد ۲۲۰ هزار و ۵۲۲ قرارداد منعقده ثبت شد و ارزش آن به ۲۱۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسید.

معامله گران در سررسید اردیبهشت ماه قرارداد آتی زعفران نگین اقدام به انعقاد ۱۱۷ هزار و ۷۳۰ قرارداد کرده و ارزش ۱۰۰۹ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریالی را رقم زدند.

انعقاد ۹۲۹۲ قرارداد آتی زعفران پوشال با سررسید اردیبهشت ماه جاری نیز ارزش ۷۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریالی را در پی داشت.

در جریان معاملات هفته گذشته ، حجم معاملات دو سررسید تیر و شهریور ماه همین قرارداد نیز تعداد ۴۳۴ قرارداد به ارزشی بیش از ۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال منعقد شد.

معامله گران ۷۶۸۴ قرارداد آتی پسته را نیز برای تحویل در سررسید مرداد منعقد کردد که ارزش این معاملات به ۶۹۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال رسید.

ارزش انعقاد ۷۴۷۸ قرارداد آتی پسته برای سررسید خردادماه امسال نیز به رقم ۶۶۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال رسید تا تعداد کل قراردادهای منعقده در این سررسید به ۷۴۸ هزار قرارداد نزدیک شود.

این گزارش می افزاید، معامله گران طی هفته گذشته در تنها سررسید معاملاتی فعال قرارداد آتی زیره سبز ۲۴ قرارداد منعقد کردند و ارزش ۷۹۱ میلیون ریالی را رقم زدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها