آلومینیوم

قیمت آلومینیوم در LME روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی دوشنبه اول اردیبهشت ماه، ۲۱ دلار به ازای هر تن معادل ۱.۵ درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۵۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و  ۴۷۲ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین؛ قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه ۶ اردیبهشت ماه)، ۵۰ سنت به ازای هر تن، افت داشت؛ به گونه‌ای که در جمعه ۶ اردیبهشت ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۷۳ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۴۷۲ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

همچنین، قیمت آلومینیوم در LME روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی دوشنبه اول اردیبهشت ماه، ۲۱ دلار به ازای هر تن معادل ۱.۵ درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۵۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و  ۴۷۲ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ به گونه‌ای که میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۵۹۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۵ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها