img1.jpg

تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز ۲۶ خردادماه، عرضه ۶۹ هزار و ۳۰۰ تن سنگ آهن دانه بندی، قیر، گوگرد و عایق رطوبتی را تجربه می کند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور، ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۱۴ هزار و ۳۰۰ تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی شامل عایق رطوبتی، قیر و گوگرد گرانوله عرضه می شود.

شایان ذکر است، تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز عرضه یک هزار و ۲۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم شرکت ایرالکو، ۱۱۰ تن سبد میلگرد ۳۲ تا ۱۰ – A۳ شرکت فولاد آذربایجان، ۱۰۰ تن شمش روی شرکت ذوب روی سدید زنجان و ۱۹ کیلوگرم شمش طلای معدن موته را تجربه کند.

بر اساس این گزارش، ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن جو دامی استان های خراسان جنوبی، استان مرکزی، لرستان، فارس، ایلام،کرمانشاه، اصفهان و گلستان در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود. همچنین۵۰ تن ذرت دانه ای، ۶۰۰ تن شکر سفید، ۵۰ تن کنجاله کلزا و ۲۰۰ تن کنجاله کنجد  نیز در این تالار عرضه می شود.

علاوه براین، ۵۳ هزار و ۳۹۸ تن انواع کالا در گروه قیر، لوب کات و مواد شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها