• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
  • کد خبر: 40035
مس

در روز ۲۷ آوریل، پریمیوم نقدی کاتد مس در شانگهای کاهش داشت؛ پس از تحویل قراردادهای بلندمدت و رالی قیمت آتی، خریداران با وجود موجودی فیزیکی زیاد، مردد بودند و فروشندگان تمایل بیشتری به فروش و نقد کردن دارایی‌های خود داشتند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، در روز ۲۷ آوریل با تحویل قراردادهای بلندمدت و رالی قیمت آتی مس، خریداران به دلیل موجودی فیزیکی زیاد، در انجام معاملات مردد بودند و فروشندگان تمایل بیشتری به نقد شدن نشان دادند؛ در نتیجه، پریمیوم نقدی کاتد مس در بورس شانگهای کاهش داشت.

در روز ۲۷ آوریل، عرضه کافی مس استاندارد باعث شد تا پریمیوم این فلز نسبت به قراردادهای ماه مِی بورس شانگهای به ۱۳۰ یوان بر تن برسد. در اوایل این روز، برخی معاملات با پریمیوم ۱۴۰ تا ۱۵۰ یوان بر تن انجام شد. تا نیمه روز معاملاتی، پریمیوم مس باکیفیت به حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ یوان بر تن کاهش داشت، در حالی که در آغاز روز حدود ۱۷۰ یوان بر تن بود.

پریمیوم کاتد حاصل از استخراج حلالی در اواسط روز حدود ۹۰ یوان بر تن بود که نسبت به رنج ۱۰۰ تا ۱۱۰ یوان بر تن در آغاز روز کاهش داشت.اگر رالی قیمت آتی مس تا قبل از ماه مِی ادامه داشته باشد، انتظار نمی‌رود که پریمیوم نقدی در این سطوح باقی بماند.

در روز ۲۷ آوریل قیمت آتی مس در بورس شانگهای با تحویل ماه مِی با افزایش بیش از ۷۰۰ یوان بر تن به ۴۲ هزار و ۷۵۰ یوان بر تن رسید که نسبت به روز گذشته حدود ۲ درصد افزایش داشت. در نیمه روز معاملاتی، مس پرعیار با قیمت ۴۲ هزار و ۷۱۰ یوان تا ۴۳ هزار و ۲۰ یوان بر تن معامله شد، در حالی که قیمت مس کیفیت استاندارد بین ۴۲ هزار و ۷۰۰ یوان تا ۴۳ هزار یوان بر تن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها