og_7.jpg

منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول امروز مانند هفته گذشته با استقبال از سوی خریداران روبه رو شدند، در همین حال صف تقاضای خریداران در مقابل دو محصول منومر وینیل استات و دی اتیل هگزانول تشکیل شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب دی اتیل هگزانول شازند که به صورت سلف و با حجم ۱۱۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۵۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۰۹ تومان رقم خورد.

منو اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم امروز ۱۱۰ تن عرضه و ۱۴۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۸۳۶ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۲۰ تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم به میزان ۸۸ تن عرضه شد که ۸۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۷۲۰ و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۸۹۲ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم که به صورت سلف و با حجم ۸۸۰ تن عرضه شده بود، ۲۹۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲۷۸۰ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۵ تومان بود.

منو اتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول شازند نیز با حجم بیشتری از عرضه امروز مورد داد و ستد قرار گرفتند، به طوری که عرضه ۲۲۰ تنی منواتیلن گلایکول ۲۹۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزارو ۸۳۶ و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۲۰ تومان بود. دی اتیلن گلایکول شازند هم با حجم ۱۱۰ تن عرضه شد و ۱۰۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۷۲۰ و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۸۹۲ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز سودکاستیک با آرامش بیشتری نسبت به هفته قبل مورد معامله قرار گرفت، به طوری که بخشی از عرضه پتروشیمی اروند وارد سیستم مچینگ شد. سودکاستیک بندرامام هم به میزان ۵ هزارتن عرضه و ۴۲۴۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۰۳ تومان مورد معامله قرارگرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها