• ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر: 40290
آلومینیوم

روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه، ۲۶ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۱.۸ درصد کاهش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۶۵ دلار به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۳۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین،  قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه)، یک دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۰.۱ درصد، رشد داشت؛ به گونه‌ای که در دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۳۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۴۳۸ دلار و ۵۰ سنت دلار به ازای هر تن رسید. این میزان رشد قیمت آلومینیوم در ۱۲ روز گذشته بی‌سابقه بوده است.

همچنین، روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه، ۲۶ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۱.۸ درصد کاهش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۶۵ دلار به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۳۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

کاهش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ به گونه‌ای که میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۸۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۲۵ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها