• ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر: 40534
آلومینیوم

روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، چهار دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۰.۳ درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۳۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۴۳ دلار به ازای هر تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه)، ۱۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۰.۸ درصد، افت داشت؛ به گونه‌ای که در دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۵۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۴۴۳ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین، روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، چهار دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۰.۳ درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۳۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۴۳ دلار به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۸۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۰۰ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها