• ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
  • کد خبر: 40647
دلار

شاخص دلار در معاملات امروز کمی افت کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با افت ۰.۱۵ درصدی نسبت به روز قبل و در سطح ۱۰۰.۳۵۵ واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس معادل ۱.۰۲۹ دلار اعلام شد.  

ارزهای اروپایی

داده های جدید منتشر شده از منطقه یورو نشان می دهد که کشورهای اروپایی با حادترین بحران اقتصادی یک دهه اخیر خود مواج شده اند.  طبق اعلام مرکز آمار اروپا، متوسط رشد اقتصادی ۱۹ کشور عضو منطقه یورو در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با سه ماهه پایانی سال قبل ۳.۸ درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳.۲ درصد کمتر شده است.  از سوی دیگر میزان تجارت خارجی کشورهای عضو منطقه یورو در ماه مارس  نسبت به مدت مشابه سال قبل با افت ۱۲.۱ درصدی مواجه شده و به ۱۵۳.۳ میلیارد یورو رسیده است.

در انگلیس نیز وضعیت چندان بهتر نیست و بانک مرکزی انگلیس در گزارشی هشدار داده است رشد اقتصادی این کشور به کمترین سطح خود از زمان جنگ جانشینی اسپانیا در قرن هجدهم خواهد رسید.  

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با صعود ۰.۰۱ درصدی نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۲۱ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۱ درصد بالا رفت و با باقی ماندن در کانال ۱.۰۸  به ۱.۰۸۲ دلار رسید.

کیث تمپرتون - تحلیلگر بازار سرمایه در موسسه تاویرا سکیوریتیز - گفت: بازارها بین اخبار سیاست های محرک پولی، آمار جدید مبتلایان به کرونا و داده های بد اقتصادی گیر کرده اند و فکر می کنم این وضعیت حالا حالاها ادامه خواهد داشت.  

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی جهانی، همچنین هر دلار با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۰۷.۲۰۳ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۵۵۳ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۷.۱۱۴ یوان چین اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها