جلد مجله 24

بیست و چهارمین شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا در ۷۲ صفحه منتشر شد و نسخه الکترونیک آن بر روی سایت رسمی بورس کالای ایران و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»، تیتر یک جدیدترین شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا به مصاحبه با وزیر نفت در خصوص دستاورد ورود پتروشیمی ها به بورس کالا با عنوان «تقاطع شفافیت» اختصاص یافته است.
در ابتدای این شماره، گزیده ای از مباحث اقتصادی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است.
در ادامه، مصاحبه حامد سلطانی نژاد با عنوان «جهش تولید» رویکرد ویژه سند راهبردی نوین و کارنامه یکساله بورس کالا از نگاه آمار را می خوانید.
پیشکسوتان صنعت کارگزاری نیز در میزگرد دوماهنامه، کارگزاران را در خط مقدم توسعه بازار سرمایه عنوان کرده و از مخاطرات و چالش های خود در حوزه معاملات کالایی سخن گفته اند.
همچنین در این شماره از نشریه، مجموعه ای از گفتگوها و یادداشت های مدیران کارگزاری ها و کارشناسان بازار سرمایه را می خوانید که به موضوعات مرتبط با صنعت کارگزاری در حوزه کالایی پرداخته است.
ارزش گذاری سهام بر پایه داده های کالایی و تحلیل سهام با ذره بین کالایی عنوان دو مطلبی است که به ارتباط و همبستگی بین دو بازار سهام و بورس کالا اشاره دارد.
همچنین در گزارشی نگاهی به فعالیت کارگزاران کالایی در طول تاریخ داشته ایم تا پیشینه فعالیت کارگزاران را از معاملات گندم تا اوراق مشتقه بررسی کنیم. در گزارش بعدی این نشریه نیز ۱۰ کارگزار برتر بازار آتی کالا در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شده اند.
سبقت نبش بندر انزلی عنوان گزارش دیگری است که در آن عملکرد کارگزاران برتر در سال ۱۳۹۸ به تفکیک تالارهای معاملاتی بورس کالا زیر ذره بین نویسنده رفته است.
فصل نخست ۲۰۲۰ و بازار ویروسی فلزات و آقای بورس نیز پایان بخش بیست و چهارمین نسخه از دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالای ایران است.
علاقه مندان می توانند فایل کامل نسخه الکترونیک بیست و چهارمین شماره از دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا را از آدرس ذیل دریافت کنند.

http://www.imereport.ir/d/2020/06/01/0/21179.pdf

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها