آلومینیوم

روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه، ۶۶ دلار به ازای هر تن معادل ۴.۴ درصد رشد داشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین؛ قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۱۹ خرداد ماه)، چهار دلار به ازای هر تن معادل ۰.۳ درصد، افت داشت؛ به گونه‌ای که در دوشنبه ۱۹ خرداد ماه، آلومینیوم یک هزار و ۵۶۹ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۵۶۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

همچنین، روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه  ۱۳ خرداد ماه، ۶۶ دلار به ازای هر تن معادل ۴.۴ درصد رشد داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۹۹ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و ۵۶۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۵۵۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۱۵۰ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها