کرمی

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالای ایران پذیرش شد، گفت: براین اساس چهار کلاس ریل مورد نیاز راه آهن ، مترو ، معدن و حمل و نقل داخلی کارخانه ها در بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان ؛ معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان گفت:پس از اجرای مقدمات لازم ، بورس کالا در صد و بیست و سومین ‌جلسه  هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار ، موافقت خود را با پذیرش ریل ملی اعلام کرد.

بهزاد کرمی با بیان اینکه در آینده  این محصول مهم و استراتژیک در بورس عرضه خواهد شد و خریداران می توانند انواع ریل مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنند، افزود: براین اساس  چهار کلاس ریل مورد نیاز راه آهن ، مترو ، معدن و حمل و نقل داخلی کارخانه ها در بورس کالا  عرضه می شود.

وی متعهد شدن خریدار و فروشنده در معاملات مربوط به ریل براساس  قوانین بورس کالا را یکی از مزیت های عرصه این محصول دانست و گفت : در پی این رخداد ، تولید ریل استاندارد ذوب آهن اصفهان در جامعه نهادینه می شود.

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان افزود: این شرکت به همراه تعداد معدودی از کشورهای جهان در کارگاه نورد ۶۵۰ خود ، ریل خطوط پرسرعت با گرید ۶۰E۱ تولید می کند و به لحاظ حجم تولید نیز ، به طور کامل پاسخگوی نیاز داخل به این محصول است .

وی ادامه داد: در آذر سال گذشته با افتتاح و بهره برداری رسمی از خط آهن میانه- بستان آباد با حضور رئیس جمهور برای اولین بار از ریل ملی ذوب آهن اصفهان در خطوط آهن ایران استفاده شد و هم اکنون نیز در محور زاهدان – چابهار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ، ریل این شرکت در حال نصب است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها