بورس کالا

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، طی خرداد ماه، شاهد معامله ۲ میلیون و ۹۳۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۷۵ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش «کالاخبر»،طی مدت مذکور و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران افزون بر یک میلیون و ۵۷۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۸ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.در این تالار بالغ بر ۳۲۶ هزار و ۷۹۰ تن انواع قیر، ۲۸۴ هزار و ۹۷۸ تن انواع مواد پلیمری و ۱۳۰ هزار و ۷۵۳ تن مواد شیمیایی، ۹ هزار و ۴۰۰ تن سلاپس واکس، ۶۳ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴ هزار و ۶۲۴ تن عایق رطوبتی، ۴ هزار و ۷۳۹ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۹۹ تن پارافین واکس، ۱۶۱ تن اسلاک واکس، ۱۲۰ هزار و ۵۰ تن گوگرد و ۶۷ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی خرداد ماه میزبان معامله یک میلیون و ۳۵۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۶ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال بود.در این تالار یک میلیون و ۲۴۳ هزار تن انواع فولاد، ۱۶ هزار و ۶۹۵ تن انواع مس، ۷۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ هزار و ۸۳۰ تن آلومینیوم، ۷۰ هزار و ۶۰۰ تن خاک روی و ۱۸۸ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۳ هزار و ۵۷۶ تن کالا را تجربه کرد.

شایان ذکر است یک تن و ۲۰ کیلوگرم زعفران نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها