مس

در روز ۱۹ ژوئن، موجودی مس چین با افت ۱۴.۲ درصدی نسبت به هفته گذشته به کمترین سطح خود در ۱۷ ماه اخیر رسید.همچنین موجودی فولاد نیز با کاهش ۰.۳ درصدی همراه بود. اما موجودی سرب به بالاترین سطح خود در ۳ ماه اخیر افزایش داشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، موجودی مس انبارهای رسمی بورس آتی شانگهای در روز ۱۹ ژوئن به پایین‌ترین سطح خود در ۱۷ ماه گذشته رسید؛ تقاضای چین پس از لغو محدودیت‌های کروناویروس، به روند بازیابی ادامه داد. در هفته منتهی به ۱۹ ژوئن، موجودی مس انبارهای شانگهای با افت ۱۴.۲ درصدی به ۱۰۹ هزار و ۹۶۹ تن رسید که کمترین سطح از ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ بود.

موجودی آلومینیوم نیز با کاهش ۳.۹ درصدی نسبت به هفته گذشته به ۲۳۸ هزار و ۷۰۳ تن رسید که کمترین میزان موجودی از روز ۲۳ ژانویه بود. با این وجود، نرخ تخلیه موجودی در کندترین حالت از ۱۰ آوریل قرار داشت. اما موجودی سرب انبارهای شانگهای به روند صعودی خود ادامه داد؛ در هفته مورد بررسی، موجودی سرب با رشد ۱۶.۶ درصدی به ۲۲ هزار و ۹۹۵ تن رسید که بالاترین سطح از پایان ماه مارس بود. با کاهش تقاضا و افزایش تولید چین، موجودی سرب در هفته منتهی به ۱۲ ژوئن رشد بیش از دو برابری را تجربه کرد.

موجودی روی در هفته منتهی به ۱۹ ژوئن به ۹۶ هزار و ۷۹۶ تن کاهش یافت که به پایین‌ترین سطح ۵ ماه اخیر نزدیک بود. اما موجودی قلع با رشد ۵.۲ درصدی به ۳ هزار و ۴۵۵ تن رسید و موجودی نیکل نیز با افزایش ۱.۸ درصدی به ۲۸ هزار و ۳۶۵ تن رسید.

کل موجودی محصولات فولادی در هفته منتهی به ۱۸ ژوئن با کاهش ۰.۳ درصدی به ۲۰.۱۵ میلیون تن رسید. با وجود فشار فصل بارانی بر تقاضای مصالح ساختمانی، تقاضای ظاهری محصولات تخت فولادی شامل ورق گرم و سرد و پلیت متوسط در حال افزایش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها