فرج زاده

مدیر امور مالی بورس کالای ایران از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی سهامداران برای سهولت در ارایه خدمات به سهامداران شرکت و رونمایی از این سامانه همزمان با برگزاری مجمع عادی سالیانه این بورس در تاریخ ۸ تیرماه ۹۹ خبر داد. 

حسن فرج زاده در خصوص راه اندازی این سامانه و زمان آغاز به کار آن به «کالاخبر»، گفت: سامانه اطلاع رسانی سهامداران در حالی طراحی و راه اندازی شده که همزمان با برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام بورس کالای ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ که «فردا هشتم تیرماه ۹۹» برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

وی در خصوص هدف از راه اندازی این سامانه گفت: با توجه به افزایش تعداد سهامداران و نیاز به کسب اطلاعات به روز و دقیق سهام توسط آن ها، پرتال سهامداری طراحی شده که به کمک آن سهامدار می تواند تمامی اطلاعات خود اعم از اطلاعات شخصی، آخرین وضعیت از تعداد سهام، ریز معاملات و نیز سود تقسیمی مصوب و پرداخت شده را در هر زمانی از روز دریافت کند؛ حال آنکه ارایه اطلاعات و پاسخگویی به سهامداران به صورت تلفنی یا حضوری امری زمان بر است. 

فرج زاده افزود: همچنین سهامداران می توانند با ورود به این سامانه، اطلاعات کلی از جمله شماره حساب بانکی اعلامی خود را تغییر داده و اطلاعات عمومی خود را به روز نماید.

مدیر امور مالی بورس کالای ایران با اشاره به اینکه سهامداران می توانند در اولین بار، با استفاده از ۵ رقم کد بورسی خود به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه ارتباط با مشتریان شوند، گفت: سهامداران پس از ورود بایستی رمز عبور خود را تغییر داده و مجدد وارد سامانه شوند. 

وی اظهار داشت: در این سامانه اطلاعات عمومی از قبیل نحوه تماس با شرکت، آگهی دعوت سهامداران به مجامع عادی و فوق العاده صاحبان سهام و نیز مصوبات مجامع در دسترس است و سایر اخبار و اطلاعیه ها نیز در آن برای سهامداران نمایش داده خواهد شد.

فرج زاده در خاتمه گفت: سهامداران شرکت بورس کالای ایران برای بهره مندی از این سامانه می توانند به آدرس https://saham.ime.co.ir و یا سایت رسمی شرکت بورس کالای ایران به نشانی http://www.ime.co.ir بخش «سامانه سهامداران» مراجعه کنند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها