مس

روز جمعه ۶ تیر ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۱۰۵ دلار افزایش داشت و به پنج هزار و ۹۸۶ دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین؛ قیمت مس در روز ۶ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۱.۸ درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۲.۶ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۹۸۶ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۶ تیر ماه، با افزایش  ۹۷ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۱.۶ درصد افت داشت و پنج هزار و ۹۸۵ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۲.۲ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر دنشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۶ تیر ماه، با کاهش سه هزار و ۹۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۲۵ هزار و ۶۵۰ تن به ۲۲۱ هزار و ۶۷۵ تن رسیده است.

نمودار ۲ وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز جمعه ۶ تیر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به پنج‌شنبه، با کاهش منفی یک دلاری و برابر با ۹ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها