مس

در روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۸۱ دلار افزایش داشته و به ۶ هزار و ۳۸ دلار رسیده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین؛ قیمت مس در روز ۱۰ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱.۴ درصد و نسبت به هفته پیشین ۲.۴ درصد افزایش را تجربه کرده و به ۶ هزار و ۳۸ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه، با افزایش  ۷۷ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۱.۳ درصد رشد داشت و ۶ هزار و ۴۴ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۲.۳ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه، با کاهش سه هزار تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۱۹ هزار و ۶۰۰ تن به ۲۱۶ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد که در روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به دوشنبه، با کاهش چهار دلاری و برابر با ۶ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها